Проучване на Color Marketing Group за ролята на цветовете в брандинга разкрива любопитни подробности относно цветовете и употребата им в деловия живот.
Ето някои от откритията на проучването за ролята на цветовете в брандинга:
- Цветове увеличават познаваемостта на марката с 80%.
- Цветовете подобряват читаемостта с 40%.
- Цветовете увеличават способността да се учи с между 55 до 78%.
- Цветовете подобряват разбирането със 73%.
- Цветните печатни реклами биват прочетени с до 42% повече в сравнение със сходни черно-бели реклами.
- Цветовете могат да съставляват до 85% от причините хората да вземат решение за покупка.
Или, резултатите ясно демонстрират, че цветовете продават! Те могат да продават и нашите собствени марки, стига да са избрани подходящо.
Следващият път, когато ви се налага да работите по създаването на нов продукт, по освежаването на съществуващ продукт, по дизайн на опаковка, по съставянето на печатна, телевизионна или външна реклама, по изготвяне на визитка, каталог, фирмен сайт и т.н., припомнете си този материал за цветовете в брандинга, както и материала за значението на различните цветове.
източник: novavizia.com
Коментари