Логистиката е най-силните инструменти на бизнеса на 21 век.
Накратко самата логистика е доставянето на блага от една точка до друга при
договорени цени и обезпечени срокове, удовлетворяващи и 2-те страни - фирмата
за логистични услуги и логистика и предприятието-потребител на тези услуги.
На
територията на България ще откриете редица фирми за логистика и макар, че броят
им беше минимизиран като пряко следствие от световната икономическа и финансова
криза, то силната и неспирна борба между тях никак не е намаляла, а точно
обратното - станала е дори по-силна.
В родината ни клонове откриха и множество
световни интернационални компании за логистични услуги, имащи дълги традиции и
опит в тази ниша, както и огромен ресурс от служители и офиси в стотици държави
по света. В напи дни правилното използване на логистични услуги и логистика за нуждите
на производството е изключително надежден подход да догоните конкурентите си
като усъвършенствате каналите си за снабдяване, пласмент и производствена
логистика. Всъщност така се наричат и трите направления в логистиката според
функционалността им - дистрибуционна, снабдителна и производствена.
До скоро
малцина знаеха какво представлява логистиката, към днешна дата обаче почти
всяка фирма в България поддържа подготвен екип от специалисти в областта на
логистиката, търсещи максимално ефективни методи за усъвършенстване на този
процес. При подходящо подбран логистичен модел вашата фирма ще е в състояние да
обезпечи притока на, в изключително кратки срокове и на съвсем достъпни цени,
което от своя страна ще повлияе и на инвестициите, влагани за производството на
определен продукт.
След като вашите разходи са намалели, то вие спокойно ще можете
да свалите и цената на създадения продукт, респективно, при което при еднакво
качество с конкурентните фирми вие ще се окажете лидер на пазара във вашата
сфера. Не бива да забравяме, че цените са сериозен компонент и купувачите са
винаги там някъде, търсещи най-ниската цена за търсения продукт.
Коментари