Пропускане към основното съдържание

Публикации

Показват се публикации от май, 2008

Ах , тези реклами

РАЗБИРА СЕ, ЧЕ НИЩО ЛОШО няма да кажа за полудяването... Виж, за малоумието на някои реклами, рекламисти и рекламодатели - ще си помисля! Просто защото в особено големи размери то вреди на всички - и на извършителите, и на потърпевшите. Няма и да навлизам в дълги клинични обяснения за това какво е лудостта -така или иначе мисля, че към подобна тема човек по-скоро трябва да се отнесе с необходимата доза "облегни-се-удобно-и-чети-за-кеф". Това, което мисля да направя, е да насоча вниманието ви към някои "луди" идеи, които правят рекламата по-успешна, по-ефективна, по-вдъхновяваща. Да наречеш един рекламист "луд", е по-скоро комплимент. В определен широко философски смисъл обществото нарича "луд" всеки, който по някаква причина отказва да спазва установените правила - и добрите, и лошите. В този смисъл и аз харесвам лудите хора и често се правя на луд - защото съвременното общество и рекламата като феномен в него непрекъснато има нужда да актуализи